Avregistrerad Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 Hej :? I Sim City 3000 eller Sim City 4.Så kostar det ju att bygga. Men hur tjänar man pengar. Jag brukar få typ minus 15000. Då är det inte så roligt att spela. PS. Det gäller båda spelen DS. Citera
Dannie Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 mmm nu minns jag inte riktigt...:/ Jag Lånar alltid så mycket jag kan i början... Sen bygger jag lite lugnt i början. Sen om du gör en fin stad, (utan massa onödiga fabriker och sånt, vacker natur osv). Bygg det befolkningen tycker. Om jag inte minns fel kommer du få Medaljer/priser eller liknande, tillsammans med pengar. Sen får du ju pengar allteftersom det går bra för staden. Det var längesen jag spelade, men jag tror det gick till såhär... Gooder lakk. Citera
Thunder Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 Jag har också det spelet men sim city 3000 funkar inte =( Citera
Avregistrerad Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 24 Januari 2004 Det funkar inte :roll: :P :x :!: :) :P :x :!: 8) Citera
neVah Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 det finns fusk annars!!! håll inne ctrl+x och skriv in weaknesspays och håll inne shift och tryck på enter!! då stannar fuskrutan kvar och sedan ska du trycka på uppåt pilen så kommer det fram igen och sedan håll på så! annars kan du leta efter fusk på www.fuska.se eller på www.reklam reklam e skitbra!! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.