DarkBlack_Angel Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 `Tja! Jag har precis flyttat till Spanien men gjort ett nytt account pa Fuska (worlds greatest website) har klarat alla andra 3 budokai spel, (klara 98% pa DBZB 3) Har lite problem :meddum: , 1. vad menas med "fusion=? fattar INGET, 2. hur kan man forvandla sig ? (omojligt) 3. Ar den sista "battle gate" nar man slass som fiender? jag har en random kvar,men jag har klarat 100% pa alla andra. Ursakta att jag inte kan anvanda dom 3 svenska bokstaverna,javligt jobbigt men vi ska skaffa svensk keyboard. snalla om ni svarar ni kan komma med andra punkter om vem som ar den basta "charactern" av dom alla :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 just det,glomde bort en punkt,vad hander om man samlar alla D-Balls? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 just det,glomde bort en punkt,vad hander om man samlar alla D-Balls? 1: Fusion är när två karaktärer blir till en! 2: man kan inte förvandla sig i Tenkaihi 3: jag har inte spelet men så mycke kan jag om den. när man samlat alla dragonball så kan du önska dig en karaktär. tex oozaru vegeta o.s.v!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 shysst,men hur gor man en fusion? 2 items blir till 1 men det misslyckas bara. (har fattat vad man gor med DBs) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 shysst,men hur gor man en fusion? 2 items blir till 1 men det misslyckas bara. (har fattat vad man gor med DBs) jag vet inte hur man fusear i tenkaichi men gubbarna ska ha rätt partner. Fråga här dom kanske kan hjälpa dig. men de snackar engelska. o det finns en kille som heter google litta inte på honom han bara ljuger hela tiden! jag ska snart få spelet hoppas den är lika bra som alla säger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 den ar cool jag tycker jag kanner igen ditt namn.... kommer du ihag "ironstar"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 den ar cool jag tycker jag kanner igen ditt namn.... kommer du ihag "ironstar"? ja litte kommer inte ihåg var hette du så innan eller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg