DarkBlack_Angel Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Skrivet 8 Januari 2006 `Tja! Jag har precis flyttat till Spanien men gjort ett nytt account pa Fuska (worlds greatest website) har klarat alla andra 3 budokai spel, (klara 98% pa DBZB 3) Har lite problem :meddum: , 1. vad menas med "fusion=? fattar INGET, 2. hur kan man forvandla sig ? (omojligt) 3. Ar den sista "battle gate" nar man slass som fiender? jag har en random kvar,men jag har klarat 100% pa alla andra. Ursakta att jag inte kan anvanda dom 3 svenska bokstaverna,javligt jobbigt men vi ska skaffa svensk keyboard. snalla om ni svarar ni kan komma med andra punkter om vem som ar den basta "charactern" av dom alla :cool:
DarkBlack_Angel Skrivet 8 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Januari 2006 just det,glomde bort en punkt,vad hander om man samlar alla D-Balls?
rg_fuskare Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Skrivet 8 Januari 2006 just det,glomde bort en punkt,vad hander om man samlar alla D-Balls? 1: Fusion är när två karaktärer blir till en! 2: man kan inte förvandla sig i Tenkaihi 3: jag har inte spelet men så mycke kan jag om den. när man samlat alla dragonball så kan du önska dig en karaktär. tex oozaru vegeta o.s.v!!
DarkBlack_Angel Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2006 shysst,men hur gor man en fusion? 2 items blir till 1 men det misslyckas bara. (har fattat vad man gor med DBs)
rg_fuskare Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Skrivet 9 Januari 2006 shysst,men hur gor man en fusion? 2 items blir till 1 men det misslyckas bara. (har fattat vad man gor med DBs) jag vet inte hur man fusear i tenkaichi men gubbarna ska ha rätt partner. Fråga här dom kanske kan hjälpa dig. men de snackar engelska. o det finns en kille som heter google litta inte på honom han bara ljuger hela tiden! jag ska snart få spelet hoppas den är lika bra som alla säger!
DarkBlack_Angel Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2006 den ar cool jag tycker jag kanner igen ditt namn.... kommer du ihag "ironstar"?
rg_fuskare Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Skrivet 9 Januari 2006 den ar cool jag tycker jag kanner igen ditt namn.... kommer du ihag "ironstar"? ja litte kommer inte ihåg var hette du så innan eller!
Rekommendera inlägg