Kevve Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 ska jag köpa det jag vill gärna se lite screenshots på det så jag ser det innifrån och helst nån liten recension :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Wacraft 3 är gammalt sattsa på world of warcraft istället :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Warcraft 3 är inte så roligt och spela, om man spelar online så blir det bara rush och rush -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 kalrt du ska köpa det när jag e lite pissed på wow så kör jag wc3 på battle.net :D fast då skam an köra såna banor som andra har gjort då e det kul :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 men orka wow det kostar i månaden ju..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Visst, wc3 är kul. Speciellt på internet om man kör custom games. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Warcraft 3, ett av världens i särklass bästa Strategispel. Det är lätta att förstå, men kan ändå ge dig en sjuh*lvetes till utmaning om du möter bra spelare. Är det bara jag som tycker att hederliga gamla 2vs2/3vs3 banor utan rush e roligast? :P Alla verkar vilja lira ooficiella..Dota o sånt skit e inget att ha ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 nä dota e ju så trååkigt! Men klart du ska köpa wc3 ;) Fast guild wars e kul :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 KÖP KÖP KÖP det är bara så :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Köp det lät för det är kul + att det är inte dyrt precis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaven Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 köp wc3 det är guld. du kan köra coston games och skapa egna klaner osv det ör askul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
50-cent.g_unit Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) JAG KAN MASA FUSK whosyourdaddy odödlig dödar på ett slag .warpten bygger snabbt .pointbreak får så mycket mat som möjligt (inte som möjligt) men mycke .greedisgood får guld och trä . och mycke mer orkar inte skriva . köp det bara det e grymt jag kör det ofta nej ibland . ok hade du nytta hejdå Redigerat 20 Januari 2006 av 50-cent.g_unit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg