spel-maskinen Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Hej jag undrar om det är prisvärt att köpa stuntman. Kan ingen berätta vad det igentligen handlar om har inte fattat det riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 det e inte värt priset!! ifall du köper på begangnat så e det värt det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostLevel Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Spelet i sig e bra. Själv tyckte jag att det blev extremet tjötigt när jag blev fast på en "bonus" bana. Svårt så man kunde bli gråtfärdig när man för 43 gången studsade utanför banan och fick börja om.. Fast först skulle den ladda om banan i ca 5min innan du kunde försöka å misslyckas igen. :P men gillar du svåra spel och röda ögon så.. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_World Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 nej bara om du köper begangnat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 jag spelade någon DEMO av spelet, jag tycker inte det var roligt..Jag skulle inte köpt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
spel-maskinen Skrivet 10 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Okey tack för svaren :) Då ska jag nog inte köpa det, något annat spel som ni rekomenderar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LostLevel Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 GT4, GTA:San Andreas, ICO, Burnout:Revenge.. Beror ju på vad du gillar för typ av spel. Eller du kanske menade lite äldre begangnade spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg