Simpsons Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Jag har kommit på en rolig spelidé, där man typ är på ett garage, sen ska man bygga sig en bil, mc, moped eller vadsomhelst, ända från grunden. Så man typ får leta upp gamla delar eller beställa från bolag. Det låter som en ganska rolig idé :D kul om det skulle komma ett sånt spel :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 skaffa gamemaker så kan du enkelt göra ett sånt spel. Eller vill du att det ska bli bättre än på gamemaker så får du lära dig att koda men det tar typ ett halvår att lära sig dem enklaste grunderna så jag rekomenderar att du gör det i gamemaker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cutter Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Finns det inte redan ett sånt spel... Det heter Mulle Meck... I och för sig så är d ju spädbarns nivå på d spelet ;) men det är ju samma sak eller va sägs om denna... Du får en magisk sten som du blir ett monster av om du rör den, sen går du runt och ska leta efter en anna sten som har magiska krafter som motarbetarstenen. Man får en karta och sen är det bara att vrida och vända på varje sten :P Bedöm själva!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hammmar Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 (redigerat) i need for speed bygger man ju lite på bilen men det ör juj inte från grunden... Redigerat 8 Januari 2006 av TAcklaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 nej, jag menar om ni har sett när de bygger mc på discovery channel? där de svetsat ihop ramen och köper eller bygger delar och skapar en my custom mc? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Finns det inte redan ett sånt spel... Det heter Mulle Meck... I och för sig så är d ju spädbarns nivå på d spelet ;) men det är ju samma sak eller va sägs om denna... Du får en magisk sten som du blir ett monster av om du rör den, sen går du runt och ska leta efter en anna sten som har magiska krafter som motarbetarstenen. Man får en karta och sen är det bara att vrida och vända på varje sten :P Bedöm själva!!! ganska kul men det skulle va betre om man fick slaya o sånt :medieval: o slos mot den onde härskarn som har stenen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Jag skulle vilja göra ett spel där man möter djävulen nere i h*lvetet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Jag skulle vilja göra ett spel där man möter djävulen nere i h*lvetet. Skulle nog gissa påatt det redan finns ett sådant spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fille87 Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Jag skulle vilja göra ett spel där man möter djävulen nere i h*lvetet. Aa det finns ett sånt onlinespel, "MotherLoad" :D Det e kul men långt o man måste gräva ner till -6666 ft. för att möta djävulen! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 25 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2007 Jag har kommit på en rolig spelidé, där man typ är på ett garage, sen ska man bygga sig en bil, mc, moped eller vadsomhelst, ända från grunden. Så man typ får leta upp gamla delar eller beställa från bolag. Det låter som en ganska rolig idé :D kul om det skulle komma ett sånt spel :cool: Verkar kalas kul idé. Synd att man inte komit på det tidigare :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Jag skulle vilja göra ett spel där man möter djävulen nere i h*lvetet. Spelat Diablo? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 26 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2007 Herregud, seriöst kolla hur gammal topicen är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg