Hoppa till innehåll

Spelidé

Simpsons

Rekommendera inlägg

Jag har kommit på en rolig spelidé, där man typ är på ett garage, sen ska man bygga sig en bil, mc, moped eller vadsomhelst, ända från grunden. Så man typ får leta upp gamla delar eller beställa från bolag.

Det låter som en ganska rolig idé :D

kul om det skulle komma ett sånt spel :cool:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst alan.shalaji

skaffa gamemaker så kan du enkelt göra ett sånt spel.

Eller vill du att det ska bli bättre än på gamemaker så får du lära dig att koda men det tar typ ett halvår att lära sig dem enklaste grunderna så jag rekomenderar att du gör det i gamemaker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns det inte redan ett sånt spel... Det heter Mulle Meck... I och för sig så är d ju spädbarns nivå på d spelet ;) men det är ju samma sak eller va sägs om denna...

Du får en magisk sten som du blir ett monster av om du rör den, sen går du runt och ska leta efter en anna sten som har magiska krafter som motarbetarstenen. Man får en karta och sen är det bara att vrida och vända på varje sten :P

Bedöm själva!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns det inte redan ett sånt spel... Det heter Mulle Meck... I och för sig så är d ju spädbarns nivå på d spelet ;) men det är ju samma sak eller va sägs om denna...

Du får en magisk sten som du blir ett monster av om du rör den, sen går du runt och ska leta efter en anna sten som har magiska krafter som motarbetarstenen. Man får en karta och sen är det bara att vrida och vända på varje sten :P 

Bedöm själva!!!

ganska kul men det skulle va betre om man fick slaya o sånt :medieval: o slos mot den onde härskarn som har stenen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 år senare...

Jag har kommit på en rolig spelidé, där man typ är på ett garage, sen ska man bygga sig en bil, mc, moped eller vadsomhelst, ända från grunden. Så man typ får leta upp gamla delar eller beställa från bolag.

Det låter som en ganska rolig idé :D

kul om det skulle komma ett sånt spel :cool:

Verkar kalas kul idé. Synd att man inte komit på det tidigare :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...