primat Skrivet 8 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2006 Tycker ni att 360 är bra? Verkar vara lite halvdant för de priser. Min personliga åsikt till 360 är att de släppte det så tidigt som möjligt så att de kunde sälja några innan ps3 och revolution. Har hört att det var i japan som det är nu, men sen slopade den! Grafiken är bra nu men om ett år suger den kanske Är det verkligen värt priset? :huh: ta inte illa upp alla 360-diggare. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Ja,den är värt pengarna. Vad menade du med att man slopade den i Japan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 ja de e värt pengarna!! OCH NEJ PS3 HAR INTE KOMMIT UT I JAPAN!! vars började de rycktet igentligen? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Tycker ni att 360 är bra? Verkar vara lite halvdant för de priser. Min personliga åsikt till 360 är att de släppte det så tidigt som möjligt så att de kunde sälja några innan ps3 och revolution. Har hört att det var i japan som det är nu, men sen slopade den! Grafiken är bra nu men om ett år suger den kanske Är det verkligen värt priset? :huh: ta inte illa upp alla 360-diggare. :rolleyes: Du säger att grafiken är bra nu men inte om ett år, så du tror inte det kan komma ut NYA spel med bättre grafik till Xbox 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blazzars Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 ja det är värt pengarna men om du ska bera rut på ditt xbox 360 så ska du inte köpa det det är så att om den omskaks så kan ögat som läser skivan hoppa upp till skiva och då komer det ha sönder spelet ok haka så att det inte går att spela. min brosa fick ett i födelse dags prsent oc sama da så gick det sönder så som jag beretade.men det är apsolut betre en ps3 det är värkligen värt pengarna :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Piickles Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 finns det typ inte massa såna hära trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 ja det är värt pengarna men om du ska bera rut på ditt xbox 360 så ska du inte köpa det det är så att om den omskaks så kan ögat som läser skivan hoppa upp till skiva och då komer det ha sönder spelet ok haka så att det inte går att spela. min brosa fick ett i födelse dags prsent oc sama da så gick det sönder så som jag beretade.men det är apsolut betre en ps3 det är värkligen värt pengarna :cool: Hur vet du att den komemr att vara bättre än Ps3,när den inte ens har släppts ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 jag tror inte att ps3 kommer vara sämre än 360 iaf, men ett 360 borde egentligen kosta mer så det är definitivt värt pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Tror att båda konsolerna har sina svaga och starka sidor, därför kommer det bli ett jämnt race med vilken som säljer bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Tror att båda konsolerna har sina svaga och starka sidor, därför kommer det bli ett jämnt race med vilken som säljer bäst. mm, typ 360 har riktigt bra grejer som inte Ps3 har och tvärtom. N-Rev tror jag kommer stå lite offside, jag har aldrig gillat spelen till Nintendos konsoller riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Wallin Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Det är värt pengarna för jag har provat det hos min kusin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Det är värt pengarna för jag har provat det hos min kusin! men det är inte bara värt pengarna för det, utan även för att det är hypergrovt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.