coolsamus Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 hur kommer jag till bossen i windtempel jag har boss nyckeln i det stora rummet så på kartan står det att det ska vara en dörr där men det är bara vägg (the legend of zelda the wind waker)
Karata Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 asså kan du förklara lite mera exakt..... kommer inte ihåg så mycket av det templet
coolsamus Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 24 Januari 2004 vägen till bossen står det att det ska vara en dör men det är bara vägg (längst ner i rummet)
coolsamus Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 24 Januari 2004 hallå ni kan väll svara på en enkelfråga
0014 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 omm du ser ljus så ska du spegla det mot väggen... jag tror att det kan funka
coolsamus Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 24 Januari 2004 du tänker nog på erht tempel där var det mycket sånt men i wind tempel
Link the legend Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Skrivet 24 Januari 2004 hur tar man sig till wind tempel...? jag har tagit songen men sen hajar ja ´nte ett sk*t!
coolsamus Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 24 Januari 2004 du ska åke till dragon roost ailand och så ska di svikga dig in i vatten fallet där ska du spela en sång för en gubbe och sen så ska du till templet och spela den sången så spelar han den ochså så förstörs stenen (en guide http://medlem.spray.se/cpg/flzwws.txt (jag har klarat det nu)
KazeN Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Skrivet 25 Januari 2004 hur tar man sig till wind tempel...? jag har tagit songen men sen hajar ja ´nte ett sk*t! hmm wind temple tror jag var den med Makar.. isf ska du till FOREST HAVEN. när du kommit dit så är det ett vattenfall där och du ser massa noter. kolla upp i luften så ser du att du kan haka dig fast med din änterhake eller vad det är. svinga dig in i vattenfallet och makar e där. (ps. du måste klara earth temple först! ds.)
Rekommendera inlägg