DarkNintendo Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 När jag skriver i Nintendo DS forumet ökar inte min FuskaRank + att jag får inga FuskaMynt heller. Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Underligt är det iaf.. Ska kolla i loggarna om det är något skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Det är tvärtom för mig på natterna. Jag får EXTRA XP OCH EXTRA RANK :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Hmm.. Fungerar nu när jag testar iaf. Prova igen och se om det kanske bara var en engångsgrej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 9 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Tack, det funkar nu. ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.