Fusion Skrivet 23 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2006 Jag vet,men jag gick nästan aldrig in i dessa forum,så jag fick typ aldrig veta vad förkortningarna för dessa konsoller var. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Jag vet,men jag gick nästan aldrig in i dessa forum,så jag fick typ aldrig veta vad förkortningarna för dessa konsoller var. ;) hehehe nu vet du det ;) du kanske vill ha dom andra också? MG = Mega drive N64 = Nintendo 64 DC = Dreamcast Sa = Saturn (tror det är sa) 32X = Sega 32X PS 1, PS 2 , & GC Ska du veta vad det betyder ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Han kanske vet dem redan?Men jo,för säkerhets skull. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Nu vet jag alla..lol jag vet redan Ps1 etc.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Men alla vet ju vad snes och nes är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 Inte jag,eller jag visste inte vad det var fören nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg