Tidus26 Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 (redigerat) Vad ska man med alla titlar till? Titlarna ger olika i tex hp, mp, str, def, int, eva och acc för varje lvl du lvlar upp. om du skulle tex ha Lloyds första title Swordsman vilket då är den sämsta titlen och sen skulle du få en ny title tex drifting swordsman som jag vet att du redan har fått då kan du gå in på title menyn och byta title till den nya du har fått om du vill. Det som är grönt när du ska byta title betyder att det blir ökat extra mycket i det området(tex str) när du lvlar upp. Rött är motsatsen till grönt. En av mina favorit titlar med Lloyd är Berserker och du får den när du har mött 256 fiender på svårighetsgrad Hard eller Mania. Jag skulle nog kunna säga att den är den bästa du kan ha till lågnt fram på andra skivan då du kan få en som heter Eternal Swordman som är Bra på ett annat sätt. Om du använder Lloyd i striderna så tycker jag nog att du ska satsa på att få berserker eftersom den ger väldigt mycket i strenght och hit points och rätt mycket acc. Men det finns många andra du kan försöka få och då även försöka få dem med Genis, Colette, Raina Kratos och alla andra karaktärer du får senare i spelet Redigerat 22 Januari 2006 av Tidus26 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lippen Skrivet 22 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 Jaha :P Tack... Det var en bra förklaring :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg