joel Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Är Need for Speed Most Wanted bra ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Dark_Skywalker Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 :zzz: :zzz: :zzz: va..? nää bilspel e boring Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 9 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2006 Jag har ingen anning om det är bra eller dålig :) men med tanke på vilken skit serie Need for Speed är så tar jag för givet att även det här spelet suger... grafiken är kanske snygg men jag tror att spelet suger hårt :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 Skulle vara det sämsta av need for speed spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Det är mycket bra. Dock inte det bästa i NFS serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Det är bra, men jag vet inte om NFS:U2 eller NFS:MostWanted är best. Man kan ju få bättre grafik på MostWanted och det finns poliser, fler biler som är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 på NFS: most wanted finns det flera spoilers och bodyparts och allt sånt och roligare miljöer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.