Carrobarro Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag behöver hjälp på robinson! hur gör man ballongen?? :? snälla hjälp mej! :?: tack på förhand! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 vad behöver du hjälp med skrämma fågeln, bygga den, flyga den lite nogranare tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Hur man bygger den tror jag hon/han sa ju hur man gör den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 så här ska du göra: du ska ha Freda och han ska skrämma iväg fågeln och sen så ska du tänd en brasa och sen så ska du få eld röken i ballongen och sen så ska du ta Robinson och kasta över fisknätet och då har du fått det fast du måste lägga ner en hög med kullerstenar också innan du kan åka iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag har ju inte spelet men det kan va bra att ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Pokemon: Har du det inte så behöver du inte skriva det heller! Du är nu varnad för §1.11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.