Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej! Jag och min syrra har kommit till Lost Wood, men vi vet inte var vi ska gräva! Vi har fått spaden men hittar inte platsen! Tacksam för svar snabbt!

:blink:

Skrivet

Du kunde få den upgraderad av fen i en grota blockarad av en sten som bara var borta efter att ha gåt runt i timmar. Det var lååångt väst ut tror jag, du ser massa träd blockerar vägen till vänster och backom dom är en väg. På vägen är ett håll, om du kommer till ett sånt ställe gräv tills du hittar hållet på sidan du e på. Sätt i hop alla Link,s till en fyrkant så går det snabbare. Hopas du fick reda på det du behövde.

Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till. B)

Skrivet

Tack för svaren, klarade det, men nu e jag och syrran fast igen.......

I templet i skogen........Vi kom till två

Moon Gate och snacka med några Deku Scrubs, som sa nåt, men vi fatta inte vad dem menade! HJÄLP!

• 3 veckor senare...
Skrivet

Jo, alltså,vi hittade fyra stycken deku scrubs som snackade om fyra oljekrukor, vi hittade olje krukorna och vet inte vad vi ska göra! Hjälp!

Skrivet

Jo, alltså,vi hittade fyra stycken deku scrubs som snackade om fyra oljekrukor, vi hittade olje krukorna och vet inte vad vi ska göra! Hjälp!

Om du hittat oljekrukerna, dom som börgar brina när man kastar dom? Ställ liksen så här:¨

<

<

<

<

Ta up varsin oljekruka samtidigt, kasta mot väggen och tryk framåt. Gå sen utt och in igen och ta varsin olje kruka igen. Det har blivit en väg där nu.

Ställ sen alla links så här:

_ _ _ _

När du går in på vägen du gjort så ser du up i rutan en väg som går åt andra hållet. Där kastar du dinna olje krukor mot väggen i mällan och tryk så kommer en till väg. Då kan du gå igenom.

Om du behöver mer hjälp eller inte förstod säg bara till. B)

P.S: Inga svar via mejl.

post-4986-1138634724_thumb.jpg

• Skapa ny...