Jolt Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 gå med i min jätte roliga liga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Onödigt att bumpa upp en jätte gammal tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Onödigt att bumpa upp en jätte gammal tråd! Ibland är det bättre än att göra folk arga med att göra en ny. Men jag har testat Xpert11 en gång , men gillar MZ bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Haha, Okay :D Då vet jag det tills nästa gång nån bumpar upp en 2 år gammal tråd xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 just i detta fallet så har du rätt DamelQ. eftersom han inte har skrivit något vettigt så är det helt onödigt att bumpa tråden. blir ju inte bättre av att han gjorde det på 3-4 andra trådar också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.