gamemaster_link Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Det finns final fantasy 1,2 & 3 på nintendo 8-bitars bara så du vet :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Gamecube med spelet Mario Power Tennis. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Sega Megadrive(min första konsoll) Spel: Sonic The Hedgehog, Quackshot och Castle Of Illusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Gameboy Nintendo 64 PSP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Det finns final fantasy 1,2 & 3 på nintendo 8-bitars bara så du vet :cool: Det finns även FF 4,5 och 6 till SNES :P bästa konsollen är nog SNES med spelet secret of mana, skönaste kontrollen har lugnt N64 innan den blir nersliten :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 27 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2006 ps2 och lcs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2006 Larath: Kontrollen till 64 är ju sämst. Vi har typ haft 3 kontroller, en gick sönder spaken lossnade. Dom 2 andra funkar men en är kasst. Som jag sa för är Nintendo 64 en klassiker. Det var den konsolen som förde in 3-d grafik, analog styrspak Man glömmer aldrig dom tiderna När jag dör kommer det sista jag tänker på att vara Nintendo 64, Zelda OoT och Super Mario 64. The Legend Of Zelda: Ocarina Of Time är engligt mig tidernas bästa spel, som många andra tycker också. Glömmer aldrig spel serien Zelda. Utan den skulle jag inte spela lika mycket som nu. Utan Nintendo 64 då skulle jag aldrig spela spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 (redigerat) Larath: Kontrollen till 64 är ju sämst. Vi har typ haft 3 kontroller, en gick sönder spaken lossnade. Dom 2 andra funkar men en är kasst. sa jag att den var bra? ne jag sa att den är skönast, det är stor skillnad. En annan sak smaken är som baken. om den e trasig beror väl lite på din spelstil kanske? Redigerat 8 Februari 2006 av Larath Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2006 Larath: Kontrollen till 64 är ju sämst. Vi har typ haft 3 kontroller, en gick sönder spaken lossnade. Dom 2 andra funkar men en är kasst. Okej jag slarv läste lite sorryNej jag tapade den i golvet eller slängde den i golvet :P ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Om man ska titta på vilken konsol som har gått bäst så tror jag att det är nintendo 8-bit eller kanske PS 1 ;) Men tror att Nintendo 8-bit har gått bäst ;) gick mkt bra för den på sin tid :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Om man ska titta på vilken konsol som har gått bäst så tror jag att det är nintendo 8-bit eller kanske PS 1 ;) Men tror att Nintendo 8-bit har gått bäst ;) gick mkt bra för den på sin tid :P 8-bit är ju nintendos mest sålda konsol förutom Gameboy :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 24 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2006 Kör ju lätt på SNES. Donkey Kong serien är oslagbar ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg