knölföda Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 nintendo 64 och 8-bit tycker jag är dem bästa om final fantasy VII är det bäste spelet och som tvåa så är det Zelda:Ocerina of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 17 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Maj 2006 Jag fattar inte vaför alla tycker att Nintendo 64 är så bra. Finns mycket att säga varför Nintendo 64 är bäst. Först så finns det första 3-d spelen där, det allra första var Super Mario 64 som enligt många är världens genom tidernas bästa spel. Sen med analog styrspak (spaken) var den också först med. Sen finns det massa sköna titlar som dom flesta har hört talas om (zelda) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 N64 Goldeneye 007 och Xbox PGR 2, THAW och GBTG Grabbed By The Goulies. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Bästa spelmaskinen genom tiderna nintendo wii. om man inte får ta det så tar jag gamecube bästa spelet ocarina of time Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 Super Nintendo! Super Mario World. Earthbound!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 18 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Maj 2006 PS2 eller Xbox mest Xbox tror jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 19 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2006 Bästa spelmaskinen genom tiderna nintendo wii. om man inte får ta det så tar jag gamecube bästa spelet ocarina of time Wii har ju inte ens kommit ut >_> lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 tycker xbox med spelet starwars battlefront II Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Radicus Skrivet 25 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2006 Bästa konsoll : Jag var tveksam på Nintendo 64 men eftersom mitt är sönder och det var längesedan jag spelade så säger jag att PS2 är den ultimata spelkonsollen. Bästa konsollspel : Call Of Duty 2 "Big red one" (Xbox 360) är det bästa spelet. På andra plats blir det Mario Kart 64. (Nintendo 64) Otroligt underhållande med Mario racing spel... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg