Rullis Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Vilka tycker SpiderMan är bra??Jag tycker den är ganska bra.Jag har den hemma.så jag har sett den ungefär 10 gånger. PS:Det ska komma SpiderMan 2 på Bio í juni-juli.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag tyckte den var bra de första 2 gångerna men sen blev det så tråkigt när manser den så många gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag har sett den ett par ggr och den är väll ok fast det finns ju filmer som är mycket bättre än den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 mm det finns det ju t.ex. ghost ship o resident evil Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 http://advision.webevents.yahoo.com/sony/spiderman2/ där har ni den första trailern till 2:an.. :) den verkar helt okej. ______________________________ "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 micke89 den var rätt bra.den första trilen du visa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 spiderman 2 är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Har du sett den eller? _______________________ "Varför gå på berg, när det finns bananer?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Har du sett den eller? _______________________ "Varför gå på berg, när det finns bananer?" ,nej jag har bara sett trailer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 25 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2004 jaja, okej.. :) ____________________________________ Greenen ser ut som en fläskkotlett, fast mindre.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ApeBoy Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 första filmen är hyfsad men jag tror 2:an blir bätre för det är mer efekter och så sliper man allt före han får krafterna och så den blir nog bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Micke89 Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 det är ju så sant.. undra om björn har den snart.. så man kan få den.. :D _________________________________ "Har du någonsin gått in i ett rum och totalt glömt varför du gick dit? Det är så en hund tillbringar hela sitt liv." Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.