ChipZ Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 Ja det gick ju rätt så bra i bandyVM (förutom den där uteblivna straffen som skulle betytt förlängning :angry: ) i Sverige där dom fick silver efter Ryssland Då får det väl gå ännu bättre i HockeyOS om dom bara konnat ta med några frölundaiter som spelare, dän där Bengt-Åke tänker bara på sitt kära färjestad :angry: vi fick bara med Martin Plüss i Schweiz och Janne Karlsson som andretränare
# 21 Skrivet 7 Februari 2006 Rapport Skrivet 7 Februari 2006 (redigerat) Lucas16: Nämn EN Frölundait som skulle platsat i OS-truppen tack! Den enda elitseriespelaren jag kan tänka mig är HV's Andreas Karlsson. Att Bengt-Åke Fläskläpp bara tänker på FBK stämmer dock. Holmström skulle inte fått åka med tack vare en liten incident i Loobens sista match, lyckligtvis kom han dock med till slut efter starka påtryckningar från spelarna & fansen. (Inte bekräftat, men förmodligen är det så) Vad har Bandy med den här tråden att göra? Jag som trodde att bandy var en sport för bönder i Svealand utan större kopplningar till hockeyn, men man lär sig något nytt varje dag. Redigerat 7 Februari 2006 av # 21
Kevve Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Skrivet 9 Februari 2006 skulle göra vad som helst för att stillman ska spela igen ^^ nummer 14 ska TILLBAKA eller va det 15??:S^^
# 21 Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 Mycket enkel seger för Sverige utan några större problem. Spelet var väl inte direkt något man vinner OS med, men Kazakstan & jet-lag drog ner tempot något. En dag på jobbet kan man säga. Dagens stora minus går till ishallen, hur f*n går det till att få så j*vla dålig is. Vatten ska inte finnas på isen när det är spel, vi såg hur det gick. Bäckman "tappar" pucken på vattnet & en kazak kunde åka fri med Stefan Liv & sätta en reducering. Holma bäst på plan!
Dretskit Skrivet 15 Februari 2006 Rapport Skrivet 15 Februari 2006 Det blir antingen Sverige, Ryssland eller Kanada som vinner OS i hockey.
# 21 Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Skrivet 16 Februari 2006 Det blir antingen Sverige, Ryssland eller Kanada som vinner OS i hockey. Kanada & Tjeckien står det mellan. Ryssland & Slovakien är de roligaste lagen i OS, men de är för orutinerade för att kunna vinna. Sverige är för dåliga & upphypade i media. Lettland hade jag helst sett vinna, men tyvärr håller man inte i OS, i hemma-VM tror jag att man kan nå kvartsfinal. La in denna fyrling: SWE-RUS 2-4 SVK-LAT Hcp. 0-3, 2 USA-KAZ Hcp 0-3, 1 CAN-GER, Hcp 0-5, 2 Insats: 500 kr Odds: 125,46 Möjlig vinst: 62 730 kr (Svenska Spel)
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Skrivet 19 Februari 2006 Det börjar se väldigt bra ut för Sverige efter vinsten mot USA med 2-1 idag.
Dretskit Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Skrivet 19 Februari 2006 tror att sverige vinner Det kanske de gör.
# 21 Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 Kanada har inlett katastrofalt, men kommer ta sig samman & ta guldet på något j*vla sätt. Tjeckien är helt under isen. Slovakien, Finland & Ryssland är jäkligt vassa & är de lagen skulle i en rättvis värld ta hem medaljerna, men det kommer tyvärr bli svårt. Kvartsfinal Finland-USA 22 feb 16:30 Kvartsfinal Schweiz-Sverige 22 feb 17:00 Kvartsfinal Ryssland-Kanada 22 feb 20:30 Kvartsfinal Slovakien-Tjeckien 22 feb 21:30 Semifinal (Finland/USA)-(Ryssland-Kanada) 24 feb 16:30 Semifinal (Slovakien/Tjeckien)-(Schweiz/Sverige) 24 feb 21:00 Bronsmatch 25 feb 20:30 Final 26 feb 14:00 Egentligen är det bara Kanada & Tjeckien som kan byta plats, i övrigt är allt till 90% klart. Kort sluttips: Guld - Kanada Silver - Slovakien Brons - Finland (Fjärdeplats - Schweiz) Sverige ut i kvarten som det loserland vi är.
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Skrivet 20 Februari 2006 Jag håller med dig och dina slutresultat. Kanada tar sig säkert i kragen och tar guldet.
Rekommendera inlägg