DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Ständigt snack om Canada.... Canada är i Svacka! Men Canada är bäst när det gäller. Dom har förlorat mot Finland & Ryssland. Sverige Hejar jag pâ , men det är högst otroligt att dom vinner hela OS. Bara att inse, 1a Tjeckien, 2a Canada , 3a Finland Jag tror Sverige förlorar i Kvarten mot Finland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 (redigerat) Ständigt snack om Canada.... Canada är i Svacka! Men Canada är bäst när det gäller. Dom har förlorat mot Finland & Ryssland. Sverige Hejar jag pâ , men det är högst otroligt att dom vinner hela OS. Bara att inse, 1a Tjeckien, 2a Canada , 3a Finland Jag tror Sverige förlorar i Kvarten mot Finland. Vi kan inte möta Finland i kvarten, de är redan klara vinnare i grupp A & får möta USA ( fyra i grupp B ). Redigerat 20 Februari 2006 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Ständigt snack om Canada.... Canada är i Svacka! Men Canada är bäst när det gäller. Dom har förlorat mot Finland & Ryssland. Sverige Hejar jag pâ , men det är högst otroligt att dom vinner hela OS. Bara att inse, 1a Tjeckien, 2a Canada , 3a Finland Jag tror Sverige förlorar i Kvarten mot Finland. Canada är i svacka (eller så är de överskattade) de förlorade mot scwheiz. Obetydlig match men ändå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag tror ändå att Kanada vinner för de har ett väldigt bra lag och de underskattade nog Schweiz lite tror jag och det lär de inte göra i slutspelet tror jag inte. Det kan bli Finland eller Slovakien ochså som vinner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Ok, Men Finland, Ryssland, Canada, Tjeckien ,har chans att vinna, men inte Sverige. Sverige har bara inte turen vid sin sida! Dessutom har dom en obred trupp, skador kan sabba hela OS. Om du tar Finland och Canada, Vilka breda trupper! Dessutom har Sverige fullt med Veteraner, vâga lite Bengt Fegström! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Ok, Men Finland, Ryssland, Canada, Tjeckien ,har chans att vinna, men inte Sverige. Sverige har bara inte turen vid sin sida! Dessutom har dom en obred trupp, skador kan sabba hela OS. Om du tar Finland och Canada, Vilka breda trupper! Dessutom har Sverige fullt med Veteraner, vâga lite Bengt Fegström! :lol: Glöm inte Slovakien, snabbt & tekniskt lag, jävligt roliga att se. Tyvärr kan man väga lite för enkelt i en final, om man inte möter "tvillingen" Ryssland i finalen dvs. Helt klart drömfinalen i OS, förutom Sverige-Finland dvs. ;) Förresten, han heter Bengt-Åke Fläskläpp eller Gus. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Hoppas det, Sverige tog ju iallafall USA med 2-1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 20 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2006 Jag håller med. Slovakien är ett väldigt roligt lag att se på med sin teknik och härliga spel. Det skulle vara roligt om de kom till final. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 (redigerat) http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,781812,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,782008,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,781822,00.html http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/...,781950,00.html Bengt-Åke Fläskläpp tycks ha fläsk i skallen också. Även om vi inte skulle gå för fullt så ska man ge f*n i att påstå att man inte tänker göra det. Spelar man i landslaget ska man ge 110% i samtliga matcher, annars bör man stängas av. Dessutom finns det inga enkla matcher, har alla redan glömt Vitryssland? Schweiz är jävligt bra & har tre ruggigt bra målvakter (Aebischer, Gerber, Bührer) så inte f*n blir det enkelt, även om de på papperet är enklare än Kanada/Tjeckien. Slovakien är inte heller någon enkel motståndare om någon trodde det, bara Slovakien går in med 80-90% vinner man mot upphypade Sverige. AVGÅ GUS! Du ska hålla dig borta från landslaget i framtiden, du har gjort bort dig & Tre Kronor enormt! Redigerat 21 Februari 2006 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Man ska inte underskatta Schweiz som du säger för de har vunnit mot Kanada och Tjeckien och det är mycket bra gjort. Deras målvakter är mycket bra och om Sverige får möta dem i kvartsfinalen så kan de få svårt att få hål på dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Tyvärr blev det en läggmatch, som väntat. :/ Riktigt j*vla dålig match, man såg verkligen att de inte ville vinna. För h*lvete, en uppvisningsmatch är roligare än det här! Schweiz kommer pissa på oss imorgon, det är jag övertygad om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Det var en väldigt dålig match och jag är inte heller så säker på att Sverige kommer att vinna mot Schweiz. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg