Gäst Elite Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Matchen var hemsk! Dem spelade verkligen bort sig. Utan Lundqvist i mål är vi körda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jagbhoppas att Sverige vinner mot Schweiz idag fast det är inte helt säkert. Om Sverigen underskattar Schweiz vilket jag hoppas att de inte gör så kommer det gå hur som helst och Schweiz har ju spelat mycket bra och vunnit mot Kanada och Tjeckien och har en riktigt bra målvakt i Aebischer. Jag hoppas att det inte blir som mot Vitryssland i Salt Lake City fast nu står ju Henrik Lundqvist i mål så det är nog lugnt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Matchen var hemsk! Dem spelade verkligen bort sig. Utan Lundqvist i mål är vi körda. Tellqvist var den enda hyfsade spelaren igår, Lunkan hade inte gjort det bättre. Två OS-spel idag: SUI-SWE 2-0 FIN-USA 1 RUS-CAN 2 SVK-CZE 1 Odds: 1089 SUI-SWE 1 FIN-USA 1 RUS-CAN 2 SVK-CZE 1 Odds: 47,92 Jag vill för en gångs skull inte se Sverige i semifinal, enbart p.g.a. gårdagens läggmatch. Visar man inget hjärta eller ens försöker spela ska man inte heller gå vidare i turneringen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag bara undrar en sak #21: är du spelberoende? Jag undrar bara för att du sätter upp odds på olika matcher hela tiden. Inte för att det är fel att vara spelberoende, jag var ochså det förut när jag spelade stryktipset och italienska tipset varje vecka fast jag vann aldrig något så jag slutade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) Sverige leder för tillfället med 5-1 mot Schweiz! Redigerat 22 Februari 2006 av PontarN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WoW Beroende Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Kanske 4 eller 3. Tror Canada vinner, Schweiz, Ryssland eller Tjeckien 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 Jag tror att de kan ha en chans att vinna nu. Efter förlusten mot Slovakien med 3-0 igår så återhämtade de sig starkt mot Schweiz och vann med 6-2 efter en bra match. Jag hoppas att de får möta Tjeckien i semifinal för de har sett ringrostiga ut på senare tid fast frågan är om de kan slå Slovakien i kvarten. Slovakien vill man ju inte möta eftersom de har vunnit varenda match i gruppspelet och har bra självförtroende. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2006 (redigerat) Jag bara undrar en sak #21: är du spelberoende? Jag undrar bara för att du sätter upp odds på olika matcher hela tiden. Inte för att det är fel att vara spelberoende, jag var ochså det förut när jag spelade stryktipset och italienska tipset varje vecka fast jag vann aldrig något så jag slutade. Ingen kommentar förutom att Stryktipset/Italienska (numera Europa) är värdelösa & är ingenting för vanligt folk att spela på, det är bara för folk som får utlösning av att en Div2-manager i England köpt en ny hund, eller att ett bottengäng i ettan fått en ny materialare samt prenumererar på samtliga engelska tidningar som ens kan nämna något om lagen på kupongerna. Helt ok match idag, men jag tror ändå att vi slås ut i semin av Slovakien. 22.42: Ryssland-Kanada! Vilken j*vla match! Helt underbar hockeyunderhållning på alla sätt! 2-0 till Ryssland. Stora Kanada utslagna! Helt underbart! Redigerat 22 Februari 2006 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 (redigerat) Sverige möter Tejckien i Semin :) Go Sverige :kung: Vilka odds # 21..???? :unsure: Redigerat 23 Februari 2006 av Santa_Claus_Driver Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 23 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2006 Verkligen inte!! Finland vinner detta år i ishockeyn Finland ligger bäst till, och dom har vunnit alla matcher dom spelat! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 (redigerat) nej dom kommer förlora dnena matchen tror jag tyvärr. ryssland, tjeckien och finland är mkt starkare än sverige EDIT Redigerat 24 Februari 2006 av Paranoxx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 24 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2006 Sverige möter Tejckien i Semin :) Go Sverige :kung: Vilka odds # 21..???? :unsure: Körde en dubbel med Tjeckien & Ryssland. 4,14 * 500 kr = 2070 kr. Trevlig match hittills. Sverige såg ut att ha avgjort matchen vid 5-1, men två snabba mål förde tjeckerna tillbaka in i matchen. 6-3 inför sista. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg