kkthxbye Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 (redigerat) Hur kan jag och mina kompis spela multiplayer på det?.. Båda har såklart spelet och vi har ställt om till Ad Hoc Mode på network settings men det går inte att joina ettt hostat game.. vad kan det vara för fel? Nu har jag förstått att jag måste ladda hem multiplayer delen men vart kan jag göra det då ? kan någon ge en länk? Redigerat 10 Januari 2006 av ps2_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coke2 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 inte för attt jag har GTA men på burnout måste en av er göra ett spel innsn den andra kan joina! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ketnet Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Hej! Det står på spelet och på www.yourpsp.com att det finns Game Share på GTA Lcs men jag hittar inte funktionen i spelets meny. Jag har testat game share med ett Go! Soduku och då väljer man i spelets meny och då funkade det. Vet någon var man hittar funktionen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 man måste sätta på wlan knappen som finns på vänster sida först. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 13 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Jag har ju haft den knappen på :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 du måste va nära varandra tex samma hus! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Det är vi ju också, omg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 ASSÅ SMART ?. Du startar spelet klickar på start sen står det multiplayer GRATTIS -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) ASSÅ SMART ?. Du startar spelet klickar på start sen står det multiplayer GRATTIS -.- FÖR I h*lvete DET FUNKAR JU ÄNDÅ INTE . ska testa igen Redigerat 20 Januari 2006 av ps2_boy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg