maxima Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Skrivet 10 Januari 2006 jag undra om de finns en kod som gör att man kan få fullt i alla färdigheter? :unsure:
*emmy* Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Skrivet 11 Januari 2006 :D för att få mer pengar skriver du: motherload men sen vet jag inte mer skicka gärna fler koder till mig om du har tack och hej leverpastej!
maxima Skrivet 11 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 11 Januari 2006 (redigerat) :D för att få mer pengar skriver du: motherload men sen vet jag inte mer skicka gärna fler koder till mig om du har tack och hej leverpastej! jag kan en unlock Career Rewards gör att man låser upp alla karriärs-belöningar och fresten, tack för koden! :cool: Redigerat 11 Januari 2006 av maxima
charm_natta Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Skrivet 15 Januari 2006 :D för att få mer pengar skriver du: motherload men sen vet jag inte mer skicka gärna fler koder till mig om du har tack och hej leverpastej! det finns ne som man kan dra upp alla färdigheter humör mätaren ja nästan allt. när du är på kvarteret skriver du in boolProp testingcheatsEnabled true. sen går du in på en familj och sen kan du börja använda fusket:)
Gäst Jerker_92 Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Skrivet 17 Januari 2006 för att få mer pengar skriver du: motherload men sen vet jag inte mer skicka gärna fler koder till mig om du har tack och hej leverpastej!
hej Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Skrivet 9 Februari 2006 Vill ni ha lite fusk?, Jag har lite olika :P ..Moterlode = 50.000 Pengar. Maxmotives = Alla då menar jag ALLA simmarna blir glada,, Familyfunds :huh: Har fått de nånstanns :P Moveobjects on = man kan flytta nästan allt! :gitarr:
Rekommendera inlägg