Gäst QuikSilver Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Jag såg en film på en film REA som hette typ mördar tomaterna anfaller.. Jag har dock inte sett den, men jag kan bara tänka mig hur den är.. Jag tycker skolans filmer är sämst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 25 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Pulp fiction var verkligen wierd asså , rekommenderas inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 harry potter filmerna sög E du konstig eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 30 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Ehh.. nej inte vad jag vet. Bara för att böckerna är bra så, måste ju inte filmerna var lika bra. Men håller man på å somna halvvägs så är det inget gott tecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Harry Potter filmerna är dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Fantastic 4 var urusel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Jag tyckte att den var ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 31 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2006 Första filmen av harry potter är helt okej men sedan blir det allt mer tråkigare ju fler filmer de gör. 3:an var min favorit bok. Nu har filmen bara förstört allt och jag orkar knappt läsa Harry Potter mera. Bullet Proof Monk är också en av de filmer jag har i hyllan och som jag starkt ångrade att ens köpa. Vilket skit egentligen. The Monk är en zen-cool martial arts-mästare vars uppgift har varit att beskydda en mäktig antik skrift, en mystisk artefakt som bär nyckeln till obegränsad makt. Nu har The Monk inlett sitt sökande efter skriftens näste väktare, och uppdraget för honom till USA. Rent av skit faktiskt. Dålig skådespeleri, ingen handling what so ever och ja. Hela filmen är 100% skit enligt mig. Fjantiga scener med att försöka leka mästare & elev, kärleks kranka ungdomar & en döende gammal Nazist i rullstol som vill ta över världen? Låter det något bra egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Kung-Fu filmer eller andra kampsportsfilmer som ska vara komiska. Det blir bara pannkaka. De tecknade Disneyfilmerna är ju ren klassiker! Kollar på dom minst en gång i veckan :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Fantastic 4 SÖG verkligen, nästan hela filmen höll dom på att få bort sina krafter. Och bara EN fight i hela filmen, kort var den också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kraden555 Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 final fantasy: spirits within, den gör så att man kan fundera på att slänga ut tv:n genom fönstret för att slippa se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Första filmen av harry potter är helt okej men sedan blir det allt mer tråkigare ju fler filmer de gör. 3:an var min favorit bok. Nu har filmen bara förstört allt och jag orkar knappt läsa Harry Potter mera. Bullet Proof Monk är också en av de filmer jag har i hyllan och som jag starkt ångrade att ens köpa. Vilket skit egentligen. The Monk är en zen-cool martial arts-mästare vars uppgift har varit att beskydda en mäktig antik skrift, en mystisk artefakt som bär nyckeln till obegränsad makt. Nu har The Monk inlett sitt sökande efter skriftens näste väktare, och uppdraget för honom till USA. Rent av skit faktiskt. Dålig skådespeleri, ingen handling what so ever och ja. Hela filmen är 100% skit enligt mig. Fjantiga scener med att försöka leka mästare & elev, kärleks kranka ungdomar & en döende gammal Nazist i rullstol som vill ta över världen? Låter det något bra egentligen? tycker 1:an var sämst, dom e ju så j*vla små. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.