Gäst virrs Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Läste på en sida, det verkar som om att Rockstar släpper ut ett nytt GTA spel under 2006 :) stod inget speciellt namn förutom: Grand Theft Auto PSP 2 .. :/ sen står det inget mer än: Rockstar will release a second Grand Theft Auto game for Sony's portable in 2006. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 coolt ska köpa det i sånna fall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Läste på en sida, det verkar som om att Rockstar släpper ut ett nytt GTA spel under 2006 :) stod inget speciellt namn förutom: Grand Theft Auto PSP 2 .. :/ sen står det inget mer än: Rockstar will release a second Grand Theft Auto game for Sony's portable in 2006. har ocså läst det. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 nån som vet nått mer om det?... om det är helt nytt lr om dem kommer göra om nån annan bana på Gta:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ingen-reklam-tack Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 GTA new yourk city kommer ju komma ut på ps nån gång under 2006 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 GTA new yourk city kommer ju komma ut på ps nån gång under 2006 :cool: Vad har det med Psp å göra??.. det Gäller ju Ps :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
|DK|Elite|John Skrivet 28 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2006 Jag tycker att Need for speed spelen är roligare än Gta spelen vad tycker ni :lol: :lol: Var har ni läst det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Jag tycker att Need for speed spelen är roligare än Gta spelen vad tycker ni :lol: :lol: Var har ni läst det Ööhö? vad har det med Nya Gta å göra?!?!... :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Coolt att det kommer ett nytt, synd bara att jag inte har ett psp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 coolt ska köpa det i sånna fall Visste inte att du fick köpa gta speln :P :P hade jag fått köpa gta spel skulle jag skaffa både det och lcs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 :evil: homebrues my friend :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selerz Skrivet 4 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2006 jag tror inte dom kan släppa, ett gta spel så fort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg