Gäst Soffan Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 (redigerat) Men om man nu vill ha Zelda spelet så måste man antingen köpa sig en GameCube eller Nintendo Revolution som kommer. Har inga pengar >.<' Dock så älskar jag alla föregående Zelda spel. P.S. 4000 Inlägget ^^ D.S. Redigerat 21 Januari 2006 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Blir väll Half-Life 3 då... Nej, men om MGS 4 kommer hit under 06 blir det väll det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 29 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2006 Jag vet inte riktigt men hoppas att dom gör ett riktigt bra Burnoutspel Jag hoppas ochså på ett nytt grymt Burnout spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Halo3 jag vet redan att det kommer ut :P i våren Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 Halo3 jag vet redan att det kommer ut :P i våren Ledsen, kommer 2007. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 30 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2006 The Legend of Zelda: Twilight Princess kommer att äga alla andra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 The Legend of Zelda: Twilight Princess kommer att äga alla andra spel Det tror jag nog inte att det kommer att göra direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Oftast brukar DATA-Spel vara dom mest publik rekordliga som WoW The Burning Crusade,Guild Wars Faction eller Half Life 3 vinna enkelt. Riktigt stor marginal men kanske blir Halo 3 som konsolspel 2006? (2007) Men jag tror starkt att det inte blir ett Gamecube spel. (Inte "Dreamcast spel heller,vet inte ens om dom ger ut spel?) Folk har bara inte ens testat Gamecube! dom tror att det e X-Box eller PS2 som lever,men inuti "the game world" e det Nintendo och GameCube som LEVER! Jag gillar inte Sonys konsoler,bara deras videokameror. Men tro inte att jag hatar PS2 Eller X-Boxs. Synd att det inte kom mera spel till Gamecube,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clean Skrivet 1 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 Nästa GTA kommer att äga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 1 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2006 hmm...... kanske,om man slipper mata rollerna. Och om man kunde spela Online. Som ett RPG spel. men det skulle kosta mycket. (man kan spela Single Player om man vill) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Nästa GTA kommer att äga Det har du rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 2 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Nästa GTA kommer att äga Det har du rätt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.