Burken Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 World of Warcraft: Buring Crusade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Jag e iallafall väldigt spänd inför The Legend of Zelda:Twilight Princess till GameCube.. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 (redigerat) Saint´s Row och Gears of war, till Xbox 360, men det klart, om GTA:LCS kommer till PS2 så blir det svårslaget kanske inte ens Saint´s Row klarar det fast jag har det redan till PSP så :P Redigerat 2 Februari 2006 av Neldemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2006 Tibia 7.7/7.8. Det kommer säkert några 7.75 och sånt, men det är nog bara små uppdateringar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 Tibia 7.7/7.8. Det kommer säkert några 7.75 och sånt, men det är nog bara små uppdateringar :) Det tror jag ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 3 Februari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 (redigerat) Alla som gillar Gamecube gillar Zelda. Redigerat 3 Februari 2006 av DarkBlack_Angel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.