Neldemo Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Vilket spel av dessa nedanför tror ni/tycker är bäst? *Kameo: Elements Of Power *Perfect Dark Zero *Project Gotham Racing 3 *Dead Or Alive 4 *Saint´s Row Jag undrar om er åsikt för att jag ska köpa något av dom här spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crunchman Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 kameo är ett äventyrs spel..så om du vill ha rå action ska du inte köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 Project Gotham Racing 3 är ett hyfsat racin spel men Kaemo är ju också hyfsat Project Gotham Racing 3 är ett hyfsat racin spel men Kaemo är ju också hyfsat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Triforceh Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2006 DoA4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 (redigerat) Project gotham racing 3 Redigerat 12 Januari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 12 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 kameo är ett äventyrs spel..så om du vill ha rå action ska du inte köpa det Jag gillar lite av varje Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Perfect Dark Zero det verkar grymmt, vad man har sett på reklamer å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Skulle starkt rekomendera dig Call Of Duty 2,men efetrsom du inte har den bland dina "Önskemål" så kan du kanske testa Perfect Dark Zero. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 13 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 (redigerat) Skulle starkt rekomendera dig Call Of Duty 2,men efetrsom du inte har den bland dina "Önskemål" så kan du kanske testa Perfect Dark Zero. ;) okej, vet ni om Saint`s Row har kommit ut än? Redigerat 13 Januari 2006 av Neldemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 kommer ut till somaren och kommer att försöka göra ny gta serie av den tycker att du borde ta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Ett intressant spel som du nämner här är Saint's Row, ett nytt "GTA" om man vill kalla det så. Det är ett måste för mig iallafall, en otrolig frihetskänsla och man kan göra sin egen karaktär och massor med mer. Detta spelet verkar ha allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Renegade Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Dear or Alive... Men det kan bero på att jag älskar fighting-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.