Neldemo Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Ett intressant spel som du nämner här är Saint's Row, ett nytt "GTA" om man vill kalla det så. Det är ett måste för mig iallafall, en otrolig frihetskänsla och man kan göra sin egen karaktär och massor med mer. Detta spelet verkar ha allt! Okej, det verkar bra, jag visste inte så mycket mer om det än att det skulle vara ungefär som GTA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Saint's Row? Har typ aldrig hört talas om den..men den ser coolt ut,ifall man tittar på namnet. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Gamespot som alltid är laddat med spelinformation! Kolla in detta. http://www.gamespot.com/xbox360/action/sai...0&q=Saint%20Row Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 fy f*n, kan man spränga bilar så dom flyger sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Ja grafiken och känslan verkar vara underbar. Detta kommer äga alla GTA spel är jag säker på. Sen finns det miljontals grejer man kan ändra som t.ex bilar och utseende o.s.v. Längtar till realesen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 mhm det verkar skitgrymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceone1990 Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Vänta tills på fredag och köp DoA4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Ifall det kommer ut en ny Gta,så kommer den säkert vara bättre än Saint's Row,sen kommer dem utveckla ett nytt spel och så komemr dem säkert konkurrera med varandra. Vi får se! :D Ceone:Släpps Doa4 på fredag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 jag trodde redan det var släppt:P. aa, nästa gta kommer säkert bli bättre och sen kommer dom konkurrera med varann, det tror jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Grand Theft Auto på PS3 känns som det bara inte kan floppa. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 (redigerat) Grand Theft Auto på PS3 känns som det bara inte kan floppa. :D aa, det kommer säkert äga :D tur att brorsan ska köpa ps3.vet förresten någon när bilspelet Full Auto kommer ut? Redigerat 16 Januari 2006 av Neldemo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Wallin Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Jag tycker PDZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.