Vitdom Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Skrivet 11 Januari 2006 (redigerat) Tja B) ! Höll på med pokémon för 2 år sen. Jag undrar vilket/vilka pokemon spel som är nyast till gameboy? Kommer det något nytt pokémon spel snart? (högst 2 år) Redigerat 12 Januari 2006 av Vitdom
Gäst racerboy Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Skrivet 11 Januari 2006 jag tror att fire red och leaf green är nyast och att det kommer ut ett nytt spel som heter pokémon diamond ( vet ej när men ia allafall inom 2 år )
Overraild Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Skrivet 11 Januari 2006 Det är inte Firered och Leafgreen som är nyast, det är Emerald. Och det ska komma Pokémon Pearl och Diamond.
Vitdom Skrivet 11 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 11 Januari 2006 Det är inte Firered och Leafgreen som är nyast, det är Emerald. Och det ska komma Pokémon Pearl och Diamond. :) skickar 5 fm. (du sa inte när de skulle komma ut) Någon som kan tala om det för mig (i ording och tid)
Gäst Tomatketchup Skrivet 11 Januari 2006 Rapport Skrivet 11 Januari 2006 Diamond & Pearl har man inte kommit på än,fast Diamond & Pearl kommer komma ut i Japan i december 2006. :P PS.Du måste ha Nintendo DS.DS
Vitdom Skrivet 12 Januari 2006 Författare Rapport Skrivet 12 Januari 2006 skickar 5 fm. :) Men asså??!! kommer alla pokémon spel komma ut på nintento ds nu??? (istället för gameboy advance)
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Skrivet 12 Januari 2006 Jupp,det är liksom inne-Nintendo-konsollen just nu.
Raffed Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Skrivet 12 Januari 2006 Varför kan dom inte hålla sig till den gamla vanliga praktiska Game Boy Advance? <_<
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Skrivet 12 Januari 2006 Fråga inte mig,fråga Nintendo! ^__^'
Larath Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Skrivet 14 Januari 2006 Bara lugn det kommer fler spel till både advance och GBmicro, men pokemon vet jag ej om det kommer något nytt till GBA. Nintendo har själva sagt att DS och micro ska vara "egna" konsoller och micro är ju en uppgradering av GBA kan man säga, som GBA var för GBC. så dom kommer gå skilda vägar i framtiden. Men jag tror jag väljer att följa DS stigen :P
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Skrivet 16 Januari 2006 Jag med.Låt se nu.Var ligger NDS vägen?Om jag tar till höger så....nej för tusan då kommer jag till PSP ju!Vänster då?Äsch,chansar. Snart.... Oh shit!Varför tänkte jag inte på att till vänster var det damernas omklädningsrum?Nu kommer alla behandla mig som ett äckel! :blink: Men alltså.Ett Pokemon spel kommer ju ut till GBA,och det är ju Pokemon Mysterious Dungeon Red Version,Blue Version kommer till NDS. PS. NDS stigen ligger till nordöst. :kung: DS
FreeZtyle Skrivet 18 Januari 2006 Rapport Skrivet 18 Januari 2006 Vet du när dom kommer ut, Tomatketchup?
Rekommendera inlägg