zarathan Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 hej jag är en tjej på 16 sommrar och jag behöver lite hlälp.... jag kommer ingen stans på zelda windsurfer...(jag har för mig att det heter så....)så om du han några tipps till mig så skulle jag bli väldigt glad...... P.S. Night wish rules! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 1.det heter windwaker och inte windsurfer 2.vad behöver du hjälp med 1:a templet, 2:a templet eller precis i början?!? 3.Night wish rules! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Du måste ju skriva var i spelet du sitter fast! Hur ska vi annars kunna veta vad du behöver hjälp med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Vad behöver du hjälp med att hitta Mormors hus på första ön ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 LOL!!!!! Den var bra :kung: :cool: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 LOL!!!!! Den var bra :kung: :cool: B) Shh... det där var ett datanörd skämt. Sluta fjola runt, bara en datanörd skulle tyka det var kul. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Game cube iså fal... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 LOL!!!!! Den var bra :kung: :cool: B) Han kanske är en datornörd? Hur ska vi kunna hjälpa dig om du inte säger vart du har fastnat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 antagligen har hon fasnat på något vanligt ställe där många brukar fasna... men vem vet vart :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Skule ju vara ganska bra om hon svara snart <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 kanske bara gjorde denna tråden föratt visa den där bilden som är högst upp :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg