Vitdom Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Hej. Idag och 1 dag varje nytt år i Januari får jag en konstig känsla av lycka. Om någon har läst Harry Potter och halvblods prinsen så kan ni få en uppfattning av känslan. Den är nästan precis som Känslan i Felix Felicis :rolleyes: . Jag undrar om det är någon annan som har haft/har den känslan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 det hänt nån gång då allt bara gått rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Tja,min lyckodag är ju den 26 september.För det är sååå konstigt!Det händer samma sak varje år!Mina föreldrar går in i rummet och sjunger "Ja må han leva".Jätteskumt. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 det är väll inte så skumt att de sjunger för dig på din födelsedag ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Ironi? Varje dag jag får träffa bruden i mitt liv svävar jag på rosa fluffig sockervad. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Vet inte ifall det måste hända i just Januari men det kan hända att man får en konstig känsla som gör att man känner sig trygg.. :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 (redigerat) Ibland så flyter allt bara på. Hissen är nere på BV när man kommer hem, man får sin favorit mat, bra tv program. ;) Redigerat 12 Januari 2006 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 lol ja brukar ha mäst otur,men min turdag va ner min nu flickvän fråga på mig,fast de kanske inte va tur :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 (redigerat) jag har nog ingen turdag. ingen speciell iaf, turen kommer väll ibland :P Redigerat 13 Januari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Min turdag är typ olika dagar. För det mest har jag otur :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaiin Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Otursdagen idag ! Jag har fått otur idag dessutom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 (redigerat) jag har nog ingen speciell turdag, men en deag hade jag otroligt med tur när jag cyklade hem från skolan så ropade några jag känner att de skulle visa mig en sak. Sekunderna efter att jag hade stannat hördes det ljud av en bil som kom jätte hårt körande, då sladdade den och körde i diket och snurrade runt ca. 20 meter framför mig. Så hade de inte ropat på mig hade det nog gått illa. =.[Den ena som satt i bilen flög ut genom framrutan, den andre slog huvudet i taket så började blöda jätte mycket och den tredje blev klämdes fast i baksätet. =.[ Redigerat 20 Januari 2006 av Tomi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.