Hoppa till innehåll

Turdag?


Vitdom

Rekommendera inlägg

Hej.

 

Idag och 1 dag varje nytt år i Januari får jag en konstig känsla av lycka.

Om någon har läst Harry Potter och halvblods prinsen så kan ni få en uppfattning av känslan.

Den är nästan precis som Känslan i Felix Felicis :rolleyes: .

 

Jag undrar om det är någon annan som har haft/har den känslan?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Tja,min lyckodag är ju den 26 september.För det är sååå konstigt!Det händer samma sak varje år!Mina föreldrar går in i rummet och sjunger "Ja må han leva".Jätteskumt. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag har nog ingen speciell turdag, men en deag hade jag otroligt med tur när jag cyklade hem från skolan så ropade några jag känner att de skulle visa mig en sak. Sekunderna efter att jag hade stannat hördes det ljud av en bil som kom jätte hårt körande, då sladdade den och körde i diket och snurrade runt ca. 20 meter framför mig. Så hade de inte ropat på mig hade det nog gått illa.

=.[Den ena som satt i bilen flög ut genom framrutan, den andre slog huvudet i taket så började blöda jätte mycket och den tredje blev klämdes fast i baksätet. =.[

Redigerat av Tomi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...