LiQuiDe Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 jag har funderat på att köpa x-box live men jag har en fråga till ni som har det kan man köra två st på samma xbox(live asså) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 jag har inte x box live men ja skulle inte tro det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Bra fråga. Vet faktigst inte men skulle inue tro det heler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 12 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 ok tack för svaren =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Jag tror att det går att spela två men jag är inte säker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bl_d_rocker Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Kan ju alltid hoppas.. undrar nämligen också över det :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 mm hoppas det!! fast det e ju ändå värt pengarna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg