miniman Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 spelar någon Puzzel pirates jag gör och jag behöver pegnar jag heter Marakasha och jag vill inte att ni spammar tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 det är dåligt spel tycker jag :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 13 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 JA MEN inte JAG!!!!!!!!!!!!!!!!!! :angry: (Damp) :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
livijn Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Det är värdelöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 16 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Det är värdelöst! oki ni tycker det men jag tycker det är ett bättre spel än att bara gå runt och döda folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Kolla din avatar du en kalle huvud med en robot kropp låter som att du gillar såna spel som att hugga och döda!!!! Och man får bara göra tråkiga pussel spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 spelar någon Puzzel pirates jag gör och jag behöver pegnar jag heter Marakasha och jag vill inte att ni spammar tråden. Jag spelade lite idag, vad går det ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 18 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2006 att man skaffar pengar köper kläder och sånt och spelar lite olika spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 19 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2006 men kostar inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
miniman Skrivet 21 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Nej det gör det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 jag har sett att det kostar några $ men aja inget som intresserar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 22 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2006 jag har sett att det kostar några $ men aja inget som intresserar. Det står att man kan testa gratis tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.