Gäst Kannibalgäddan Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 ja har nog börjat tröttna lite på mkdd.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 26 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2004 det har typ alla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 jag har inte tröttnat på det men jag fick bara låna det av en kompis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 det spelar ju ingen roll vilken bil o gubbe man kör med, kör med den du e bäst med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2004 Nehe nej! Då kan du använda Toadette´s Kart och jag Bowser´s bil. Vi få köra på en raksträcka utan att "sladda". Vem tror du vinner? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 men det finns ingen raksträcka som ni kan möta varandra + att om an har toadettes bil och du bowsers bil så kommer nog toadettes bil vinna för den har 5/5 i accerlation så den kommer va mycke bätre i svängar ....alltså kommer den ikap Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg