DarkNintendo Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Ingen orut för mig... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Stukade fingret det var det ända som hände Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jag var lite onormal för jag hadde tur hela dagen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Ramlar fram med ansiktet före i asfaltet. Spelade bandy ^^' Så fick man se 3 stygn vid läppen och plasta till min tänder. (Båda framtänderna gick av på mitten.) Sedan skar jag mig i tummen med morakniv och var tvungen att sy 6 stygn. Mja. Otur händer då det händer. Tur händer då det händer. De flesta tror att de alltid har otur i världen då de inte inser att de faktiskt har tur med något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0000 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Inget hände ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Hörde läskigt nog en man på radion ifrån Kristianstad som hade råkat ut för totalt 27 bilolyckor på fredagen den trettonde, och i år skulle han ligga inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Hörde läskigt nog en man på radion ifrån Kristianstad som hade råkat ut för totalt 27 bilolyckor på fredagen den trettonde, och i år skulle han ligga inne. Är detta sant?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Inget har hänt tror jag. Eller jag åt konstig choklad så jag gick på toaletten hela tiden :|. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Jag halkade.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 fick min första varning i fredags Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 jag tror inte på skrock, så inget hände, tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Walker Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 lol... min kompis slog sig GANSKA REJÄLT´! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.