Gäst Bobby Orr Skrivet 9 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2006 Är det du på bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nesse Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 fotboll, innebandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vim0 Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 PINGIS, fotboll, innebandy, ishockey, basket, minigolf, handboll. Pingis är roligast! :bah: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag har spelat innebandy och tränat judo,är inte med i någon sport just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2006 Jag har gått på fotboll och innebandy och var bra på det, har bra bollteknik och har bra bollkontroll. Men jag tröttnade på något sätt och nu går jag på minigolf (en bollsport). :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2006 Började med att spela fotboll :) sen innebandy. började med handboll men fick sluta med det sen för ja hade inte tillräckligt med tid. (går på ett instrument också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Jag är så hård att jag spelar Amerikansk Fotboll... http://depts.loras.edu/sports/mens/football/defact.jpg Gruppkram, vad trevligt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 Spelar fotboll då... Spela Pingis i nån månad men tröttnade... Spelade oxå Innebandy ett tag men jag hann inte med allt,men ska kanse börja igen SKulle gärna vilja prova på Amerikansk fotboll men d finns iungen stans i närhetan som har typ en Amerikansk Fotbolls klubb... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arbiter Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 har tränat Taido och karate, men nu spelar jag basket, pingis, hockey och bandy! Skatar oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag har spelat: Ishockey Fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag spelar pingis, fotboll och tränar friidrott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 4 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2006 Jag har bara tränat innebandy och fotboll. Fotboll var dock länge sedan. Skulle gärna vilja börja med badminton. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.