SlimShady Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Ja, får ni det? Jag får inte det o när man väl får det så får man knappt nåt!! Väldigt lite.. Hur e de hos er? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Maten i vår skola är hmmmm....ja...... väödigt svår att beskriva men jag kan säga att den är inte ärgod. men vi får ta hur mycket som vi vill men det är inte många som gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vintervila__ Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Tjaa, våran är okej..men den vegetariska är ganska enformig :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkNintendo Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Den är väll OK... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jag måste dock säga att skolmaten på min skola är helt suverän vi får ta hur mycket vill och sedan får man även ett rikligt salladsbord att ta ifrån när den vanliga maten inte duger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 (redigerat) Våran e fantastisk!! :P vi får mat från resturang varje dag.. ;) de e en resturang i samma hus i skolan så vi får äta där ifrån varje dag.. :) (privat ägd skola, icke komunal) Redigerat 14 Januari 2006 av Mellan_mjölken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Finns en liknande tråd. http://forum.fuska.se/Skola-t46382.html *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg