neVah Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 varför får man inte ha animerade gif-bilder som avatar? ja vet att de tar mkt i filstorlek, men ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 personligen tycker jag de kan vara väldigt störande, inte alla men vissa. så segar de ner en del också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 jag är inte så där skit insatt i webb skit grejs, men om en vanlig bild är 2 kb stor, och sen animerade bilden också 2 kb stor så tar det väl lika lång tid att ladda båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 jag är inte så där skit insatt i webb skit grejs, men om en vanlig bild är 2 kb stor, och sen animerade bilden också 2 kb stor så tar det väl lika lång tid att ladda båda? Mja, en animering består av flera 10-tals bilder i en bild, så om man har en bild från animeringen så är den runt 1/10 av vad hela animationen (beror på hur många bilder det är i animationen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.