Hoppa till innehåll

Dagens I-landsproblem


Putside
 Dela

Rekommendera inlägg

Det finns alltid nått under dagen som gör att man blir pist off.

 

Jag börjar.

Idag så laddade jag ner steam och cs men det laggade sönder helt när jag skulle spela, besynerligt nog så insåg jag att det inte fungerade hur många ggr jag än försökte. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

AHHAHAHHA Dannie skriv inte så.. jag bröt ut i ett 3 minuters skrattanfall som inte gick att stoppa.

 

Ontopic: Att min hund går och äter saker ur min soptunna så nu måste jag gå äääääääända ner när jag ska slänga sake..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

* När man pratar med sin kusin från USA och Andy i en konversation.. Det är verkligen irriterande. <_<

 

* När en tjej bara slutar smsa en helt plötsligt, säger inte varför eller någonting, och sen nästa dag börjar hon smsa igen, hur glatt som helst. :)

 

* När man inte fattar en moderators skämt, tänker efter, och sedan trillar av stolen i skratt.

 

* Mina bröder

 

* Hjärnsläpp i klassrummet när det bara är en lektion kvar tills uppsatsen skall vara inne.

 

* När morsan lagar ens favoritmat och Thomas käkar upp rubbet.

 

* När yngsta brorsan har tagit diverse personliga saker och stoppat undan dem.

 

Sam, om grisen själv får välja :>
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...