Neldemo Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 spetsen på min blyertspenna i skolan går av hela tiden när jag vässar den! faan Citera
# 21 Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 Min hand domna bort pga kylan inte särkilt skönt at vara ute i några timmar i 17-20 minusgrader. Mäh, je du ingen norrlänning? Du måst ju kunna härda då. ;) Jag körde av skotern i 26 minus utan handskar & gled med händerna i djupsnön & fick dessutom snö in i kläderna, jag rörde inte en min. =P Jag vet inte om det tagits upp, men defekta datastolar är jävligt jobbiga. :/ Ryggstödet lossnar 24/7 & för mig är det omöjligt att ens komma in med handen/någon mejsel & skruva fast det igen. (Tack & lov har man en tjej med små händer som får hjälpa till ibland.) Dessutom tar det en evighet innan ersättningsstolen kommer. =/ Citera
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Skrivet 9 Mars 2006 Min hand domna bort pga kylan inte särkilt skönt at vara ute i några timmar i 17-20 minusgrader. Händiga norrländska brudar ;). Att glöma handskarna inne i -36 är inte skönt (finland för någon månad sen). Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.