Neldemo Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 spetsen på min blyertspenna i skolan går av hela tiden när jag vässar den! faan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Min hand domna bort pga kylan inte särkilt skönt at vara ute i några timmar i 17-20 minusgrader. Mäh, je du ingen norrlänning? Du måst ju kunna härda då. ;) Jag körde av skotern i 26 minus utan handskar & gled med händerna i djupsnön & fick dessutom snö in i kläderna, jag rörde inte en min. =P Jag vet inte om det tagits upp, men defekta datastolar är jävligt jobbiga. :/ Ryggstödet lossnar 24/7 & för mig är det omöjligt att ens komma in med handen/någon mejsel & skruva fast det igen. (Tack & lov har man en tjej med små händer som får hjälpa till ibland.) Dessutom tar det en evighet innan ersättningsstolen kommer. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 9 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2006 Min hand domna bort pga kylan inte särkilt skönt at vara ute i några timmar i 17-20 minusgrader. Händiga norrländska brudar ;). Att glöma handskarna inne i -36 är inte skönt (finland för någon månad sen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 18 April 2006 Rapport Dela Skrivet 18 April 2006 vi ska ha gemensam träning idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.