Gäst Beldur Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Hej! Jag har en Acer TravelMate 8100, Widows XP. Ljudet på denna dator har bara försvunnit. Jag skulle uppskatta hjälp den som hjälper mig med något som fungerar först får 100 FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Sitter alla sladar i rätt hål? Om de gör det, ladda ner/instalera de senaste drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 kolla Kontrollpanelen > Ljud och ljudenheter > Ljudenheter > Uppspelning av ljud, Volym. se till så inte Ljud av är på någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Tack ska ni ha båda, nicos tips fungerade fin fint! Ni båda får 100fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.