Brongatonga Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Jag är en level 60 warrior som gärna vill ha svärdet Quel'serrar. De droppas i DM Dire Maul. Om någon har Quel'serrar berätta gärna av vilken boss den droppades och hur många gånger ni körde för att få den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 (redigerat) För de första så droppas inte de vapnet de är en Q av en book som droppas av olika bossar i DM men dropraten är typ 0,2% så lycka till och för de andra när du har boken måste du döda onyxia ta hennes huvud ge den till en snubbe i libary sen får du din Quel'Serar Jag är lvl 60 warrior och har den så jag vet :P Redigerat 17 Januari 2006 av Sauron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Jag vet att det är en Epic bok som droppas och att man ska döda Onyxia iallafall vilken boss droppade den för dig sauron? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 För de första så droppas inte de vapnet de är en Q av en book som droppas av olika bossar i DM men dropraten är typ 0,2% så lycka till och för de andra när du har boken måste du döda onyxia ta hennes huvud ge den till en snubbe i libary sen får du din Quel'Serar Jag är lvl 60 warrior och har den så jag vet :P Måste man inte låta henne elda på svärdet du får av gubben i library? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 20 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Sauron vilken boss dropapde din Fina Epic bok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Men för f*n! Läs Allakhazam istället! Här har du det. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 20 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2006 Det är riktigt svårt att göra det questet... Boken kostade 2500g på min server, mkt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shemale Skrivet 24 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2006 Oj oj oj här va vi sur flagg -_- Allakhazam vet väll inte vem som dropa saurons book :P lite små ägd där va >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 25 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2006 Jag hade en dålig dag bara. :( Sorry för mitt betende. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg