kola_king Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 Råkar ni nånsin ut för sånt på era skolor? Igår var det några som smällde två stycken på min skola, och idag en, och då går ju brandlarmet och alla måste sticka ut i kylan. Rätt irriterande, och någon kan ju bli skadad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst tvspelsrobert3 Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Hmmmm.. ne men det är bara folk som smäler utom hus på vår skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 jo igår var det en. brandlarmet gick inte men det lät som utav hvete och luktade krut efteråt. finns idioter till allt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Nej tyvärr har det inte hänt, skulle vara kul om någon gjorde det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 Nej,men det kan hända utomhus... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 I min skola smällde det i gymnastiksalen idag. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Nej tyvärr har det inte hänt, skulle vara kul om någon gjorde det :P Kul? Kul att stå ute och frysa mitt i kalla vintern i en timme innan vaktmästarna gjort det klart för sig att det inte brinner nånstans? Kul att få fötterna eller andra lemmar bortsprängda? Kul att få hörselskador och pipanden när man stått för nära? Till en början tyckte jag också att det var kul...Nu har dom gjort det fyra gånger på tre dar, och jag börjar tröttna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst QuikSilver Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 (redigerat) Ähh.. Jag tycker det skulle vara kul. Redigerat 17 Januari 2006 av R-110 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 17 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 -_- Tyck det då. Jag orkar inte argumentera nu. Jag har just varit inne på Debatt forumet, och om man tänker på hur många galningar det finns där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Har hänt på min skola många ggr, tyvärr. Har även kastats ett par stink bomber. Fattar inte vad som e så roligt med det?? :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Jodåsatt det händer nästan dagligen på min skola så här efter nyår , inte att brandlarmet går men smällare i klassrummen och koridorerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hewitt Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Ähh.. Jag tycker det skulle vara kul. Det är kul! Jag och några andra har gjort det :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.