Heaz Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Vilken matte bok har ni?Jag har Alma! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag har någon som heter Y och något före fast jag kommer inte ihåg vad det är och sen är den röd också för att det finns 2 svårhetsgrader och det inns grön och röd och den röda är den svåra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag har någon som heter Y och något före fast jag kommer inte ihåg vad det är och sen är den röd också för att det finns 2 svårhetsgrader och det inns grön och röd och den röda är den svåra Jag har en Som heter X tror jag. det är samma serie, fast min är lila tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Jag har någon som heter Y och något före fast jag kommer inte ihåg vad det är och sen är den röd också för att det finns 2 svårhetsgrader och det inns grön och röd och den röda är den svåra Jag har en Som heter X tror jag. det är samma serie, fast min är lila tror jag. dom här matteböckerna har man på högstadiet i min skola:x=sjuan y=åttan z=nian Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Vi har matte böker som heter "Matteboken" 1A, 1B, 2A, 2B, 3A, 3B, 4A, 4B, 5A, 5B, 6A, 6B är i den serien. Vi har också Matte Mosaik för dom som tror att dom får ont i huvudet bara därför dom ser siffror. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 vi har mettestegen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Min bok heter Mattematik Boken Y röd! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 våran heter räkne bok o mattesteg o matte till tusen kolla jag har 5 räknebok det finns 6 räknebok o 6 mattesteg olika färger i varje bok på matte steg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazgul Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 vi har mattestegen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 I min nya skola ska jag få Matte stegen. Jag har fått en av mamma som jag jobbar med ehmma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Min mattebok heter Matte A2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 jag har mattestegen gul bok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg