Chilli Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Han kanske hade något bakom sig! Ok, vad konstigt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 16 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2006 På Rainbow Road så åkte jag den här loopen,sen var det ett falskt block i vägen.Jag råkade köra in i den,sen så började jag flyga upp i luften,sen kom fiskarmolnet och satte ner mig,då var jag 8:a! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Du åkte upåner och trillade inget konstigt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilli Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 På Rainbow Road så åkte jag den här loopen,sen var det ett falskt block i vägen.Jag råkade köra in i den,sen så började jag flyga upp i luften,sen kom fiskarmolnet och satte ner mig,då var jag 8:a! Det har hänt för mej också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2006 Du åkte upåner och trillade inget konstigt Nej det var där i slutet just när loopen tagit slut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 21 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2006 Körde en gång på det snurrande röret i Bowser Castle och det kom ett blått skal, en blixt och så fick jag bläck på rutan samtidigt, och föll sen ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg