Bobo Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Min dator e precis rensad på allt! (då menar jag allt) men nu när jag skulle spela ett spel som har funkat hur bra som helst förut funkar inte längre! vad e felet?? måste jag ha ett program lr nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Ja det kan vara så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bobo Skrivet 24 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Men vad för program ska jag ha då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Det brukar den säga när du instalerar spelet kanske Qvick time eller va det heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Det kan ha vart så att du har tagit bort något som är bra att ha i datan fast jag är inte säker för attd et vart så där för mig också när vi rensade datan fast nu är en bar efter att vi instalerade om Windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gollum Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 han ikanske har delat ut rotenheten som ligger i den här datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Ladda ner nya drivrutiner till grafikkortet och installera directX om du inte har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.