Vintervila__ Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 När jag har installerat mitt AoE 2 och klickar på play kommer en såndär "skylt" fram och så står det: Please insert the correct CD-ROM, select OK and restart application. Jag har prövat att installera om det, men samma meddelande kommer. Vet ngn hur man gör då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Sätt i CD-skivan i din cd spelare... Och du har en brännare så sätt i skivan i 'original' CD-romen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vintervila__ Skrivet 14 Januari 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Jo, det har jag gjort ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 14 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2006 Ja..antingen har du en originalskiva som har repats eller är skitig nog för att läsaren inte ska kunna läsa skyddet på den... ELLER ..så har du ett olagligt ex av spelet som har bränts dåligt eller saknar "det förbjudna" Om du har en originalskiva kan du skaffa Alcohol 120% och göra en backup-image av din skiva på datorn och mounta med Daemon Tools. Det går även att mounta med Alcohol, men vissa backup-images kräver att du kör skyddsemulering och det finns att välja i DaemonTools. Mindre repor på skivor går att ta bort med en duk/hushållspapper/fingrar och lite tandkräm. OBS! Ej tandkrämer med microgranular-kulor. Kan ge mer repor än vad det var innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 15 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2006 Det är inte olagligt att använda Crack om du har originalskivan, lixom med emulatorer och roms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.